čtvrtek 7. května 2015

Týden čtvrtý ve fotografiích..

 
Typický výhled na Singapur, vlevo v rohu můžete vidět místo, kde se každé
 ráno shromažďujeme k poslechu školní hymny
Ahoj!
Neb mám dnes volno, přidávám fotografie ze čtvrtého týdne našeho pobytu. Opět si nemůžu vybavit mnoho konkrétních zážitků, což je myslím způsobeno tím, že jsme si na Singapur už svým způsobem... zvykli. Nebo tedy alespoň já už se necítím jako na dovolené. 
Celkově byl tedy čtvrtý týden vcelku "každodenní", až na to, že jsme v pátek měli díky Labour day volno. S Aničkou jsme se rozhodly doběhnout až na asi 8km vzdálený most "na vrcholcích stromů" (Treetopwalk), který je známou turistickou atrakcí v mé oblíbené rezervaci Macritchie. Cesta byla delší, než jsem čekala a terén nebyl zrovna jednoduchý, ale nakonec jsme obě zvládly jak cestu tam, tak nazpátek a výhled z mostu za všechnu tu námahu stál... Jediné, co nás trochu rušilo bylo, že most nebyl úplně stabilní, a tak jsme nakonec byly moc rády, když jsme se znovu ocitly nohami na pevné zemi. V průběhu týdne jsme si také udělaly výlet do městské části Holland Village a na Bugis Market.
Náš sobotní program opět organizoval Hameem, tentokrát si dal více záležet, ale i tak jsme se nevyhli menším názorovým rozkolům. Nakonec si ale každý vybral něco, co ho zajímalo, a tak hodnotím sobotu vcelku pozitivně. Po obědě v hawker center jsme se vydali do rezervace, která byla úplně jiného rázu než Macritchie. Vlastně se jednalo o obří bažinu plnou obřích pavouků a krabů. Strávili jsme tam několik hodin, a potom jsme se (k mé úlevě) vydali nazpátek do civilizace na noční trhy (které jsou ale v noci zavřené?!?), což je vlastně místo, kde se dá koupit spoustu Majalských pouličních specialit (ano, v Singapuru se všechno točí kolem jídla). Potom se už skupina spontánně rozpustila a rozběhla se do svých domovů. S Aničkou a Simonem jsme se ale ještě vrátili do Little India, kde jsme si dali společnou večeři v jedné z nejznámějších tamějších restaurací, a pak už jsme jen bloudili podvečerním pulzujícím velkoměstem a bylo nám dobře. 

Omlouvám se za příšernou fotku, jen jsem vám chtěla ukázat zdejší
bouřkové mraky
#thecatsofsingapore
Chtěla jsem sourozencům přivézt darem kočku, leč bohužel se mi ji nepovedlo odchytit.
Zato jsem málem jako protihodnotu utržila koupel v místní stoce
Treetop walk
Výhled z mostu
Za tohle těch 13km stálo...
Cestou nazpátek jsem potkala Singapurské slepice 
Všude plasty. Místo krabiček jídlo s sebou dostáváme do sáčků... 
Cesta rezervací...
Největší pavouk, kterého jsem kdy viděla. V rezervaci jich byly desítky a ač se to
možná nezdá, každý měl minimálně rozměr lidské dlaně.
Aniččin buddy Simon a indická placka Dosai

Anička a zmrzlina v chlebu!
Knížky, káva, sušenky...
V chrámech se barvami nešetří 
Celý Singapur pomáhá Nepálu...


Žádné komentáře:

Okomentovat